DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

2015

Vítejte na stránce kynologiesedlnice.websnadno.cz v sekci 2015

Úpravu tohoto bloku zahájíte dvojklikem...

PROBĚHLÉ AKCE 2015
28.12.2015 procházka na Skalkách v Novém Jičíně
Pár aut se shromáždilo u Agra v Sedlnicích, pak jsme jeli na parkoviště na Skalkách, kde přijeli i ostatní. Celkem nás na peocházku šlo 21 pejskařů a přátel a 12 psů. Počasí nám přálo, sice bylo pod mrakem, ale nepršelo. Původní trasa, kterou připravil Peťa Bainar se trochu pozměnila po dohodě s Alanem. Nakonec jsme šli tedy k Čertáku, dále pak na Kojetín, odkud jsme vyšplhali na vrchol - Svinec. Trošku tam  foukalo, tak jsme se pokochali výhledem a pokračovali jsme dolů na Skalky. V hospůdce jsme se někteří občerstvili, popřáli si všechno dobré do Nového roku a rozešli se domů.
Fotky najdete na :http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/vylet_na_Skalky/

Mikulášský závod a večírek 5.12.2015

Tentokrát se nás sešlo poskrovnu. Někteří zapomněli, někteří byli nemocní, takže nás nakonec bylo 13 závodníků. Většina z nás byla krásně tématicky oblečená - samí čerti a andělé, dokonce i malá Barborka byla jako čertík. Také mnozí pejsci byli vyšňoření za čertíky, anděly a Mikuláše. Je až s podivem, jak si oblečky nechali od páníčků navlíknout a že v nich vydrželi.Počasí nám přálo, sice foukal vítr, ale nepršelo, takže to bylo fajn. Závod sestával z trati plné úkolů, které museli plnit páníček a pejsek - chůze u nohy kdy páníček musel hokejkou postrkovat plechovku, skočky, tunel, shazování aportů tenisáky, pamlsková ulička atd.Celý běh byl samozřejmě na čas. Všichni se snažili, seč jim síly stačily a mnozí svými kousky a výkony pobavili ostatní. Nejlépe si ale nakonec vedla Adélka s Jerrym a se ziskem 50 bodů se stali vítězi Mikulášského závodu. K občerstvení jsme měli punče - klasický i pro děti a řidiče nealkoholický a Simčin tým nám ugriloval klobásky. Někteří donesli výborné občerstvení, takže hlady ani žízní nikdo nestrádal. Všichni jsme si to užili a strávili tak příjemný den. Po vyhlášení výsledků jsme odvedli psiska domů a sešli jsme se v Zámecké hospůdce, kde Simča připravila občerstvení - sýrový raut. Poseděli jsme, poklábosili, aj na kytary se hrálo a zpívalo.
Fotky najdete na: http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/Mikulassky_zavod
Výsledková listina: 1. Adélka a Jerry, 2. Táňa a Kessy, 3. Evička a Argo, 4. Peťa a Brita, 5. Jarka a Mia, 6. Viki a Amy, 7. Barča a Bety, 8. Simča a Portos a také Peťulka a Jarvis, 9. Gabča a Sam, 10. Alan a Fany, 11. mamka od Simči a Atos, 12. Mirek a Art
Nejkrásnější maska psovod - Peťa a Táňa Bainarovi
Nejkrásnější maska pes - Kessy

17.11.2015 procházka kolem Bartošovického rybníku
Obloha se ráno sice kabonila, ale protože nepršelo, rozhodli jsme se procházku uskutečnit. a dobře jsme udělali sešlo se nás celkem 18 lidí + malá Barborka v kočárku a asi stejný počet pejsků. Peťa nám vymyslel trať, jen škoda že s námi nemohl nakonec jít, neboť musel do práce. Kurz procházky tedy hlídali Táńa a Alan. Nejprve jsme došli k zámku a pak po značce přes sad a kolem vypuštěného rybníku a kolem mlýna až k hospůdce u rybníka. Pejsci se dobře vyřádili, trasa byla dlouhá cca 6km a nebyla náročná, takže s námi šly i štěńata. No a počasí taky nebylo nejhorší, sice trošku popršelo, ale nebylo to nic hrozného. V hospůdce jsme se občerstvili, dali jsme si jídlo a poseděli. Prostě prima strávený den.
Fotky najdete:http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/vylet_do_Bartosovic/#DSC_0189.jpg

8.11.2015 mimořádná členská schůze
Sešli jsme se večer v hospůdce v Zámeckém parku, abychom projednali nezbytné změny stanov, tak aby vyhovovaly NOZ. Dále se projednávaly připravované akce do konce roku.

Výlet podél Moravice z Vítkova Podhradí do Zálužné a zpět 28.10.2015
Původní termín výletu byl 17.října
, ale vzhledem k nepříznivému počasí jsme ho posunuli na státní svátek ve středu. A dobře jsme udělali. Počasí bylo luxusní se sluníčkem, krásně vybarvená příroda, prostě paráda. Sešlo se nás na parkovišti v Podhradí celkem 12 pejskařů s přáteli a 9 psů. Vyrazili jsme po zelené směrem proti proudu Moravice. Stezka místy byla náročnější, ale všichni pejsci to zvládli, dokonce i seniorka Kessy. Pejsci se mohli schladit v Moravici a někteří to vzali s kompletní koupelí - Hasan, ale sluníčko hřálo a psiska rychle vysušilo. V Zálužné jsme přešli po mostě přes řeku a zpátky jsme šli po červené značce. U staré myslivny jsme si udělali oheň a opekli buřty a pak jsme pokračovali podél břidličných skal až do Podhradí. Všichni jsme si krásný den užili a pejsci vypadali taky spokojeně. Fotky najdete: http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/vylet

Kuželkářský trénink před Sedlnickou ligou 29.9.2015
Sešlo se nás jen pár, ale i tak jsme si hezky zahráli a potrénovali. Tak snad nám to pomůže se lépe umístit v soutěži spolků.

Opět brigáda - 13.9.2015

Jelikož bylo potřeba urgentně opravit naši unimobuňku po převozu - zaizolovat střechu, dohodli jsme na Pejskaři další brigádu hned na neděli. Takže se nás sešlo celkem dost a zvládli jsme opravit střechu, dodělat vzpěry na sloupky, posekat trávu a rozvézt hlínu. Z Pejskaře zbyly koláčky, takže jsme měli i občerstvení. Teď už jen uvidíme jak vyjdou peníze a zda se nám ještě podaří letos natáhnout pletivo.

Sedlnický Pejskař 12.9.2015
Počasí nám přálo a vysvitlo nám v sobotu sluníčko. Obec nám dala k dispozici opět stan s posezením, takže závodníci měli krásné zázemí. Závodu se zúčastnilo - v katgorii začátečníci - 13 zavodníků, v kategorii profíci - 9 závodníků a v kategorii agility - 9 závodníků. Většina startujících byla členy našeho spolku, ale měli jsme i hosty z klubu - Pejskaři Závišice a z ZKO Rychvald. Jako rozhodčí nám posuzovali naši kamarádi - Pavlína Němečková a Radek Vojkůvka, kteří byli u začátečníků shovívaví, ale u profíků již přísní, ale spravedliví. Nejprve cvičili začátečníci, pak bylo agility a na konec to nejlepší - profíci.Mezi cviky byly i takové úkoly jako odmítnutí potravy, přenesení pejska psovodem, nebo průchod nezvyklým terénem. Většina pejsků vše zvládla a byla rozhodčími náležitě obodována. Body byly zapisovány do výsledkových listin, aby každý viděl jak si vedl oproti ostatním. Na závěrečné vyhlášení za námi přijel pan starosta a předal putovní pohár celkovému vítězi. Sedlnickým Pejskařem se může stát a získat putovní pohár pouze člen našeho klubu. Jelikož došlo ke shodě bodů - kdy v kategorii začátečníci získala 88 bodů Siča Píšová a v kategorii profíci měl stejný počet bodů Petr Bainar, museli rozhodčí losovat a Sedlnickým Pejskařem se pro rok 2015 stala Simča Píšová se psem Atos. Krásné ceny získali první tři místa v každé kategorii a věřím, že i ti co nevyhráli si užili krásný den s ostatními pejskaři.

VÝSLEDKOVÁ LISTINA
Kategorie začátečníci - 1. Iveta Jančová - pes Dáša - 93 bodů (pejskaři Závišice), 2. Simča Píšová - pes Atos - 88 bodů, 3. Štěpánka Maňásková - pes Honzík - 87 bodů, 4. Monika klopštoková - pes Faya - 86 bodů
(pejskaři Závišice) + Aleš Jadrníček - pes Maty - 86 bodů (pejskaři Závišice), 5. Adélka Petrášová - pes Jerry - 82 bodů + Zdenek Háša - pes Hasan - 82 bodů + Etka Sedláčková - pes Aki - 82 bodů, 6. Simča Píšová - pes Portos - 81 bodů + Martina Králíková - pes Ara - 81 bodů, 7. Michal Novotný - pes Bak - 78 bodů, 8. Ivana Macháčková - pes Bia - 76 bodů (pejskaři Závišice), 9. Mikoláš Bartoň - pes Betty - 59 bodů (pejskaři Závišice)
Kategorie profíci - 1. Tomáš Pernica - pes Boogie - 88 bodů (ZKO Rychvald), 2. Petr Bainar - pes Brita - 88 bodů - pořadí dle bodů na aportu, 3. Jarka Burdová - pes Mia - 86 bodů, 4. Viki Krištofová - pes Heidy - 71 bodů, 5. Anička Novotná - pes Rexa - 67 bodů, 6. Petra Hubeňáková - pes Jarvis - 56 bodů, 7. Mirek Zátopek - pes Art - 40 bodů, Táňa Bainarová - pes Kessy a Eva Borovská - pes Argo - byli diskvalifikováni.
Kategorie agiliťáci - 1. Vendulka Pernicová - pes Boogie - čas 25,41 sec. (ZKO Rychvald), 2. Viki Krištofová - pes Amy - čas 25,83 sec., 3. Eva Borovská - pes Argo - čas - 26,15 sec., 4. Simča Píšová - pes Atos - čas - 34,80 sec., 5. Štěpánka Maňásková - pes Honzík, čas 38,21 sec., 6. Monika klopštoková - pes Faya - čas 39,57 sec. (pejskaři Závišice), 7. Petra Hubeňáková - pes Jarvis - čas - 47,06 sec., 8.Petr Bainar - pes Brita - čas - 53,36 sec., 9. Simča Píšová - pes Portos - čas - 67,15 sec.

Stěhování naší budoucí klubovny 9.9.2015
S Petrou jsme obvolali kdekoho, než se nám podařilo díky tatínkovi od Adélky sehnat přepravu unimobuňky - naší budoucí klubovny. Nakonec nám ji přepravoval pan Křístek z Lubiny. V den D přijeli se dvěmi auty a začali nakládat. No byly to nervy - kdo u toho byl, tak mi to potvrdí. Nakonec se ale podařilo. Převezli jsme společně s některými členy nábytek, co nám původní majitelé darovali a kluci pomohli boudu správně umístit na připravené patky.Takže hurá - máme konečně klubovnu.
Fotky ze stěhování najdete na: http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/

Příprava sloupků na plot 29.8.2015
No a zatímco někteří reprezentovali klub na pochodu a zajišťovali stanoviště, tak Mirek s Evičkou chystali sloupky na plot na našem budoucím cvičáku. Mirek svařoval a Evička natírala. Takže díky nim je nachystáno na natahování pletiva. Děkujeme!!!

Zažít Sedlnice jinak 29.8.2015
Ačkoli jsem k této akci měla velmi skeptický přístup po předchozích zkušenostech, byla jsem velmi mile překvapena, jak akce dobře dopadla. Jednalo se o pochod přes Sedlnice se zastávkami na stanovištích jednotlivých spolků. Naše stanoviště zajiš´toval Alan, Miloš, já a kamarádka Hanka, kdy účastníci měli rozpoznávat plemena psů na obrázcích. Pochodu se zúčastnilo neuvěřitelných 26 týmů. Za Pejskaře šla rodina Bainarova s naší vlajkou a byli vyhlášeni za nejpočetnější tým - šly i obě těhulky. Poslední zastávkou byla myslivecká chata, kde probíhalo vaření buřtguláše. Za Pejskaře vařili Bainaři a opět získali krásné 2.místo. Na prvním místě se umístili rybáři a na 3.místě tým Kamarádi. Akce byla opravdu vydařená, počasí přálo a bylo to hezké zakončení prázdnin.

Brigáda 21.- 22.8.2015
Vzhledem k tomu, že se nám podařilo sehnat unimobuňku, bylo nutno zorganizovat další brigádu - výkop a betonování patek. Hodně lidí nemohlo a tak to vypadalo docela beznadějně, ale nakonec se nás sešlo dost. Takže na některé, ani nezůstala práce. V pátek se tedy vykopalo a v sobotu jsme betonovali. Do nachystaných děr nám nikdo přes noc naštětí nespadl. V sobotu jsme začínali od sedmi ráno a v poledne bylo hotovo. No a Mirek v pátek pomáhal kopat a celou neděli navařoval na sloupky krytky a úchyty na pletivo. Teď nás čeká další zapeklitost a tou je převoz unimobuňky - našeho budoucího zázemí.
Foto najdete na http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/brigada

Brigáda 8.8.2015
Protože nám stále někdo devastuje překážky, požádali jsme obec o umožnění zřízení cvičáku na jiném místě, než nad Bartoňkou, kde je plánovaná rekultivace. Byl nám nabídnut k dispozici pozemek za fotbalovým hřištěm, který si můžeme oplotit a umístit zde unimobuňku se zázemím.Takže v sobotu, kdy teploty šplhaly k 37stupňům, proběhla první brigáda na našem novém budoucím stanovišti. Kopali jsme díry a betonovali sloupky na plot. Sešla se nás slušná parta 18 lidí - členů Pejskařů a jejich rodinných příslušníků. Brigáda začala v 7hodin a makalo se až do odpoledne, ale dílo se zdařilo a máme sloupky zabetonovány. Každý kdo mohl pomohl, jak bylo v jeho silách a možnostech. Sice nás čeká ještě spousta práce, ale je fajn vědět, že jsme dobrá parta, co umí zabrat. Večer jsme se ještě někteří sešli a pogrilovali, poseděli, dali pivko a zazpívali.

ZOO Olomouc 31.7.2015
Protože se má vyzkoušet všechno, udělali jsme si v rámci prázdnin výlet s pejsky do ZOO Olomouc. Do této ZOO mají psi vstup povolen a tak to byla výborná příležitost si vyzkoušet, jak to psi zvládnou. Bohužel se výlet konal v pracovní den a tak nás jelo jen pár - Viki s Amy, Mirek s Artem, Evička s Argem, Lucka s Sindy a já. Počasí bylo tak akorát a bylo zajímavé sledovat reakce pejsků na lemury, opice, nebo vlky. Všichni psi se chovali vzorně a tak jsme si společně užili nevšední výlet.

Whiskey a fazole 18.7.2015
V rámci hudebního festivalu, byl náš klub požádán, aby připravil zábavnou soutěž pro účastníky festivalu - tedy agility závod pro páníčky se psy.Závod jsme tedy připravili, ale festival, který měl být na střelnici, jako takový byl v pátek zrušen, s tím že pár kapel vystoupí před Sněženkou a na našem cvičáku proběhne připravená soutěž. Takže jsme se v sobotu někteří pejskaři sešli na cvičáku a trať připravili. Závod sestával z několika překážek - skočky, tunel. áčko, kladina, trefování plechovek, ulička s pamlsky a cviky poslušnosti a celé se to běželo na čas. Byly tři kategorie a to pejsci s psovody, páníčci a děti. Jak se dalo čekat, nikdo nedorazil. Takže jsme si závod v tom horku s pejsky odběhli sami. Bylo to nakonec zábavné, největší legrace byla v prolízání tunelu a pití piva v kategorii páníčci. Po skončení závodu jsme se přemístili před Sněženku, kde proběhlo vyhlášení soutěže a z rukou starosty nám byly předány krásné ceny - tlačenka a špekáčky od Gurmánu.
Výsledková listina
Kategorie dospělí - 1.Miloš, 2.Simča, 3.Martin, 4.Peťa, 5.Láďa, 6. Boďa
Kategorie děti - 1. Magdalénka (více dětí jsme neměli)
Kategorie psi - 1. Brita, 2. Ferda, 3.Jarvis, 4. Atos, 5. Portos

Grilování 27.6.2015
Vodní hrátky, na které jsme se těšili byly obcí kvůli počasí zrušeny. Přesto jsme se rozhodli, že večerní opékání na cvičáku proběhne. Nakonec jsme se nás sešlo celkem dost - 16 lidí + nějací ti pejsci . Kromě klábosení a opékání Viki přichystala malý agility závod, který vyhrála jak jinak Evička s Argem. Pak stejnou trať absolvovali i někteří psovodi. Nejlepší čas měla Viki. Ale zaručeně nejvíc pobavili kluci - Jirka a Martin. Vidět je jak se soukají tunely stálo opravdu za to. jen škoda, že nám počasí nakonec opravdu nepřálo a přišel déšť. Nicméně jsme poseděli až do půlnoci a Simča s Jirkou na cvičáku jako jediní přespali.

Procházka kolem Kotvice a smažení vaječiny 23.5.2015
Počasí nám moc nepřálo, bylo pošmourno a do poslední chvíle jsme se rozhodovali zda celou akci neodvolat. Nakonec bylo pár odvážlivců  - celkem 6 lidiček a 6 pejsků co si řekli, že to bude fajn a na místo srazu dorazili. A stálo to z to. Alan místní mokřady a zvířenu zná, takže jsme procházku měli s odborným výkladem. V lesíku v okolí rybníka odkvetával medvědí česnek a kvetly jiné krásné rostlinky a keře. Na rybníku byly labutě s malými labuťátky a různé druhy jiných ptáků. Škoda jen, že pejsci museli být na vodítku, aby neplašili zvěř. Po procházce jsme se přemístili na cvičák, kde jsme si udělali smaženici, opekli špekáčky a aj zpívali u kytary. Počasí nakonec nebylo, tak hrozné bylo to fajn strávit odpoledne s pejsky a milými lidmi venku v přírodě. Jen škoda, že nás nemohlo jít více. Tak snad to příště vyjde i těm ostatním.

Foto najdete na http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/

Srovnávací závod v Závišicích 17.5.2015
Po jednáních se zástupcem Pejskařů Závišice Alešem Jadrníčkem, kdy jsme si domluvili spolupráci našich klubů, připravili Závičičtí krásný Srovnávací závod na který jsme byli pozvání. Akci měli pěkně připravenou, počasí přálo a atmosféra byla velmi přátelská. za náš klub se zúčastnili - Peťa s Britou, Štěpánka s Honzíkem, Mirek s Artem, Evička s Argem, Jaruška s Rolfem a Adélka s Jerrym. Pan rozhodčí byl přísný, ale spravedlivý a naši pejskaři náš klub pěkně reprezentovali. Celkem bylo závodníků. Umístění našich pejskařů: 2. místo Petr Bainar s Britou, 3.místo Štěpánka Maňásková s Honzíkem, 5.místo Jaruška Kohoutková s Rolfem, 6.místo Eva Borovská s Argem, 7.místo Adélka Petrášová s Jerrym, 15.místo Mirek Zátopek s Artem
Foto najdete na http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/
Pěší pochod ze Štramberka do Sedlnic 24.4.2015
Ze Sedlnic jsme vyrazili po druhé hodině vlakem do Štramberka. Pejsci byli vzorní a i když někteří viděli vlak poprvé, tak to krásně zvládli. V Štramberku si někteří koupili uši a vyrazili jsme přes arboretum na Trúbu, tady jsme udělali přestávku, pejsci dostali vodu a páničci si dali pivko. Dále jsme pokračovali kolem oční kliniky zadní cestou do Závišic. Cestu nám lemoval potůček, takže psiska měli pořád možnost se schladit a napít. V Závišicích jsme se opět občerstvili v hospůdce a pokračovali jsme kolem Boroveckých rybníků, kde jsme si na posezení snědli svačiny. Do Sedlnic jsme šli přes louky a lesík od Prchalova a pak zadní Posranou ulicí až k Zámecké hospůdce. Výletu se zúčastnilo celkem 10 pejskařů s pejsky, počasí nám přálo, psi se chovali vzorně a na výletě jsme vzbuzovali u kolemjdoucích náležitou pozornost, vždyť jsme měli psy 7 plemen. Foto najdete na http://pejskarisedlnice.rajce.idnes.cz/

Ukončení Sedlnické amatérské kuželkářské ligy 13.3.2015

Za náš spolek se soutěže zúčastnili Táňa a Peťa Bainarovi, Viki a Boďa Krištofovy, Jarka a Olin Burdovi, Anička a Michal Novotní , Mirek Zátopek a Simča P. a Jirka M. Soutěž probíhala od podzimu 2014 do března 2015. Byli jsme jako jediný spolek plně zastoupení amatéry bez registrovaného hráče. Vyhodnocení celé soutěže proběhlo v pátek 13.3.2015 v kuželně. Proběhla ještě rychlá vyřazovací soutěž v které nás reprezentoval Peťa a Jarka, kdy Peťa bojoval až do semifinále. Po této soutěži již bylo samotné vyhodnocení. Pejskaři se ctí obsadili poslední šesté místo a získali krásnou cenu - poukaz na kuželkářský trénink včetně instruktáže - takže příští kuželkářskou ligu jim to nandáme. Dále jsme jako cenu dostali pytel granulí. Večerní posezení s pohoštěním, které bylo pro všechny připravené bylo příjemným zakončením celé soutěže

Procházka Sněženkovým královstvím 8.3.2015
Procházku jsme uskutečnili místo výcviku v neděli od 14:00 hod. Sraz byl v Zámeckém parku, kde bylo díky sněženkám úplně bílo. Počasí nám přálo, sluníčko krásně hřálo a byl krásný výhled na Beskydy. Procházku absolvovalo 16 lidiček s pejsky - těch bylo asi o trošku víc. Šli jsme kolem hřiště, přes vodárnu, k Josefovu dubu, dále kolem Ličkového sadu k nádraží a pak přes pole k hospůdce Zelenina, tam jsme si dali pivko, čaj, nebo kofolu a pokračovali jsme kolem Sedlničky, přes lávku - pro některé to bylo trošku těžší, ale zvládli to. Dále kolem Bartoňky a na cvičák. Tam jsme si opekli buřty a poseděli, někteří si i pocvičili, či běhali agility. Někteří výlet ukončili zde na cvičáku a zbytek pokračoval zpátky k Zámeckému parku, kdeměli auta. Tam jsme si dali zase pivko a za soumraku se rozešli domů. Pejskům se líbilo, aspoň jsme si vyzkoušeli jak jim to jde spolu vycházet mimo cvičák a všichni se chovali vzorně.

Kuželkový večer pejskařů - 20.2.2015
Vzhledem k tomu že v období zimy nemáme žádnou akci, tak pro utužení kolektivu vymyslel akční výbor kuželkový večer. Sešlo se nás celkem 13 dospěláků a Zoinka - dcera od Lucky. Někteří donesli občerstvení a všichni si zahráli a vyzkoušeli jak se hrají kuželky. Jelikož nálada byla výborná, tak jsme se pak přemístili do hospůdky v Zámeckém parku a poseděli, dali pivko a poklábosili. Byl to krásně strávený večer s fajn lidmi.

3.členská schůze 15.2.2015
Sešli jsme se po cvčáku ve Sněžence . Schůze začala v 17:00 hod. a na programu byly tyto body programu:
1. zpráva o účetnictví - P. Hubeňáková
9. anketa k prioritám členů ohledně výcviku
10. diskuze

Ples spolků 17.1.2015
V sobotu 17.1.2015 obec Sedlnice ve spolupráci se Sněženkou a sedlnickými spolky uspořádala Obecní a spolkový ples. Pejskaři obsadili dva stoly na sále, nálada byla výborná a všichni se skvěle bavili. Pejskaři zajistili vystoupení Jany Tománkové s pejskem border kolie, kteří předvedli disciplínu  psího sportu dogdancing, tedy tanec se psem. Vystoupení bylo krásné a diváky pobavilo. Všichni kdo se z pejskařů plesu zůčastnil si večer užil, zatančili jsme si a někteří vyhráli i krásné ceny z tomboly.

ÚSPĚCHY NAŠICH ČLENŮ V ROCE 2015

1.11.2015 složila Viki Krištofová s Amy zkoušku IPO2.

11.10.2015 se zúčastnily agility závodu v Bordovicích Eva Borovská s Argem a Lucka Jordánková se Sindy a umístily se takto: Eva a Argo v kategorii L  - v třetí zkoušce na 4.místě. Lucka a Sindy v kategorii S - první zkouška na 1.místě, druha zkouška na 3. místě a třetí zkouška na 2. místě.

22.8.2015 se Eva Borovská s Argem umístili na agility závodě Brit cup 2015 v Přerově na 1.místě v kategorii LA 1 a získali tak první zkoušku v této kategorii.